Mötesplats Social Innovation

Mötesplatsen deltar i SIME Non-Profit

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2011 12:18 CET

15 - 16 november deltar Mötesplats för social innovation och samhällsentreprenörskap i SIME Non-Profit, ett initiativ där ideella organisationer och sociala entreprenörer får gå gratis på Norra Europas största event om digitala media, SIME.

SIME bjuder in ideella organisationer och sociala entreprenörer gratis till SIME Stockholm för att lära sig av ledande experter inom digital kommunikation och marknadsföring, samt bygga kunskapsbroar med representanter från näringslivet.

Läs mer om SIME Non-Profit, programpunkter och gästande talare på http://sime.nu/nonprofit

Förutom Mötesplats för Social Innovation och Samhällsentreprenörskap är följande partners med SIME Non-Profit: Rädda Barnen, UNICEF, SOS Barnbyar, Naturskyddsföreningen, Läkare Utan Gränser, UNHCR, Non Violence Project Foundation, Ecpat, Min Stora Dag, Svenska Freds och Skiljedomsföreningen, Fryshuset, Volontärbyrån, TechSoup, FRII, SOS barnbyar, Mattecentrum, TEDxYouth, Real Stevia, RFSU, Good News, Tjejzonen, Barncancerfonden, Amref, Charity Rating, Green Peace, Green Cross, Hand in Hand, Ashoka, WWF m.fl.