G A Lindberg ChemTech AB

​Molykote G-1056 & G-1057 - icke blödande fett

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2016 10:26 CET

Vi presenterar nya produkter från Molykote

Molykote har utvecklat 2st produkter på PAO bas med 0% blödning. Detta innebär att oljan hålls kvar av tvålen och hindrar kladd.

Produkterna är framförallt framtagna för smörjning av plast-plast och plast-metall inom t.ex. vitvarusidan, eller antignisselapplikationer inom fordonssidan (där blödning är stort problem).

kontakta ga lindberg här

Videoklipp för Molykote G-1056 & G-1057

Datablad för Molykote G-1056
Datablad för Molykote G-1057

Ställ din fråga till oss här

Vi erbjuder våra kunder helhetslösningar inom; Sammanfogning/limning/tätning, smörjning, skäroljor/vätskor för metallbearbetning, rostskydd, rengöring och produkter för elektronikproduktion. Tillsammans med våra doseringssystem så får ni alltid rätt mängd på rätt plats oavsett produkt. En helhetslösning från oss innebär självklart att ni får en fungerande produkt/lösning för produktion och underhåll, utöver detta får ni även leveranser av önskad produkt enligt era önskemål i rätt tid.

Tillsammans med en god totalekonomi.

Produkterna/lösningen ska naturligtvis uppfylla gällande lagar och regler, både vad det gäller yttre och inre miljö. Vi ställer kostnadsfritt upp med härdplastutbildningar för våra kunder.

Vårt rikstäckande återförsäljarnät hjälper dig med snabba leveranser och lokal lagerhållning av alla våra produkter.