More Mobile Relations

More utvecklar grillapplikation för 3 och Santa Maria

Pressmeddelande   •   Jul 08, 2009 10:18 CEST

I dagarna skickar mobiloperatören 3 ut en sommarpresent till sina kunder med spännande grillrecept till mobilen. Recepten har tagits fram i samarbete med Santa Maria och mobilapplikationen har utvecklats av More Mobile Relations.

3Grill är ett program till mobilen där du kan hitta inspiration till årets grillning bland över 80 recept. Förutom tips och instruktioner kan du även skapa inköpslistor och skicka dessa som SMS direkt till din kompis.

Du kan skicka inbjudnings- och tackkort med en personlig hälsning till dina vänner direkt från 3Grill och även hitta grilltips och grillknep inför sommarens grillstunder.

3Grill är framtagen av More Mobile Relations för 3 och Santa Maria och skickas som en sommarpresent till över 400 000 av 3s kunder. 3Grill kan även beställas och användas av alla operatörers kunder vilket innebär att över 70% av Sveriges befolkning kan få recept och grilltips direkt i mobilen. Det räcker med att du har en modern telefon med färgskärm (ej iPhone).

3Grill kostar inget att använda 3Grill laddas ned på m.3Grill.se eller genom att SMS:a 3GRILL till 71300 (kostar som ett vanligt SMS).

För att se ett förklarande filmklipp av grillapplikation besök Mores blogg:

För mer information, kontakta:
Martin Edwall, VD MORE Mobile Relations
E-post: martin.edwall@moremr.com

Eller besök www.moremr.com

Kort om MORE
MORE Mobile Relations är Nordens snabbaste växande mobilmarknadsföringsbyrå. MORE är grundat och majoritetsägt av Telenor, världens sjunde största mobiloperatör med verksamhet i 12 länder. More har kontor i Oslo, Stockholm, Köpenhamn, Ålborg och Helsingfors. More leverar mobila kampanjer, mobila CRM-lösningar, samt strategisk rådgivning. More vill stå för utvecklingen på marknaden och ska vara den mest attraktiva partnern för relationsbyggande via mobilen, genom att erbjuda mer effektiv och riktad marknadsföring. Besök oss på www.moremobilerelations.com