MotoSpeed

MotoSpeed årets Öhlins distributör 2010

Pressmeddelande   •   Okt 06, 2010 14:50 CEST

Den 29/9 2010 fick Christian Klarkner och Kalle Lyrén från MotoSpeed den stora äran att ta emot utmärkelsen - "Motorcycle Distributor of the Year 2010" under det årliga seminariet för världens distributörer för Öhlins Racing. Anledning till denna utmärkelse har inte kommit till oss utan imponerande engagemang från våra återförsäljare, d.v.s Öhlins Service Center. Med professionell kompetens och servicekänsla har vi tillsammans nått resultat som vi inte vågat hoppas på. Oavsett en produkts fulländning är det till syvende och sist en fråga om förmåga att hjälpa och serva kunden och leverera produktens alla fördelar. Vi vill tacka alla återförsäljare som känner sig delaktiga till denna framgång. Självklart riktar vi ett speciellt tack till Öhlins Racing som levererar världens bästa stötdämpare år efter år. För mer information om MotoSpeed och Öhlins Sevice Center, besök motospeed.se/ohlins.

MotoSpeed är ett företag i Västerås inriktat på eftermarknadsprodukter för motorcykel. MotoSpeed är svensk distributör för Öhlins Racing. Öhlins Racing är ett företag som tillverkar stötdämpare för bil och mc. Öhlins Racing är marknadsledande på de flesta områden inom olika racingkategorier.