MPC AB

MPC Stjärnjakten 2010

Pressmeddelande   •   Feb 06, 2010 18:10 CET

Tidplan

MPC Stjärnjakten arrangeras Lördagen den 10 juli i Göteborg och lördagen den 14 augusti i Stockholm. Teamen samlas för frukost och genomgång innan de skickas ut på varsitt håll för att sedan ge sig på den första skatten.

Under förmiddagen ska teamen jaga fem (5) skatter innan samling för gemensam skärgårdslunch.Jakten fortsätter under eftermiddagen med ytterligare fem (5) skatter fram till slutdestination där deltagare och partners samlas för After Sea.

Avslutning

MPC Stjärnjakten avslutas i form av Sea Party med middag och prisutdelning där deltagare, partners och specialinbjudna gäster är välkommen.

MPC är ett evenemangsbolag med bas i Stockholm men som verkar över hela landet och även internationellt. MPC skräddarsyr företagsaktiviteter för företag och deras kunder. Deras insatser kännetecknas av hög klass, kvalité och utförs med stil, stort kundengagemang samt god service. Evenemangen ska omfatta en kommunikationsprocess där eventet ska fungera som en imageskapande intresseväckare och ett komplement till företagets övergripande kommunikationsstrategi. I samband med eventet, skräddarsys upplägget för den aktuella kunden genom att samarbeta med ett starkt nätverk av partners.