MSC Konsult AB

MSC tecknar samarbetsavtal med Bristol Myers Squibb Sverige avseende utbildningstjänster inom IT

Pressmeddelande   •   Maj 28, 2004 15:33 CEST

MSC har skrivit ett samarbetsavtal med Bristol-Myers Squibb Sverige genom dotterbolaget Index Utbildning AB. Avtalet omfattar utbildningstjänster inom IT och gäller ett år med möjlighet till förlängning.

För ytterligare information kontakta:

Muazzam Choudhury, VD, tel. nr 08 - 446 55 06, 070 - 595 83 21

Index Utbildning AB erbjuder utbildning inom IT, kommunikation och ledning. IT-utbildning genomförs i Microsofts Office-produkter, Adobes programvaror, Lotus grupprogramvara samt IT-säkerhetsprodukter från Symantec. Övriga utbildningar innefattar bl.a. presentationsteknik, personlig effektivitet och ledarskap. Index Utbildning har varit verksamt sedan 1987.

MSC är ett IT-konsultföretag som hjälper kunden att realisera affärsnytta med IT. Affärsnyttan realiseras genom utveckling av affärsprocesser, utveckling och förvaltning av kundanpassade IT lösningar. Våra tjänster omfattar verksamhetsutveckling, systemutveckling, tekniktjänster och utbildning. MSC har cirka 50 anställda. År 2003 uppgick nettoomsättningen till 41 mkr. Bolaget grundades 1987 och 1998 noterades B-aktien vid Stockholms fondbörs O-lista.