Feel for brands

Pressmeddelande   •   Jun 02, 2015 14:14 CEST

Pressmeddelande, Stockholm 1 juni 2015

Gick från MTG TV – Nu startar de exklusiv secondhandbutik på nätet

Tidigare har de jobbat med Hollywoodfruar, Top Model och Project Runaway. Nu lanserar de sajten Feel for brands – en secondhandbutik som fokuserar på exklusiva varumärken.

Cecilia Bungss och Malin Schönberg lämnade sina tjänster som projektledare på marknadsavdelningen respektive account manager på säljavdelningen på MTG TV tidigare i våras. Nu lanserar de tillsammans sajten Feel for brands, en secondhandbutik som fokuserar på mer exklusiva varumärken inom kläder accessoarer och inredning.

- Feel for brands är secondhandbutik på nätet där bara det exklusiva ryms. Vi samlar privata annonser med exklusiva varumärken och ser till att de upptäcks av dem som är sugna på något unikt, säger Cecilia Bungss, grundare av Feel for brands.

- Vintage och secondhand är tidens shoppingmedvetna melodi. När du handlar secondhand öppnas en värld full av möjligheter där du med gott samvete och till förmånliga priser kan sätta den sista touchen på din personliga stil. Shoppar du på Feel for brands kan du dessutom alltid känna dig nöjd över kvaliteten på din nya favorit, säger Malin Schönberg, grundare av Feel for brands

I styrelsen för Feel for brands sitter ännu en före detta MTG:are, nämligen Therése Liljedahl, till vardags Nordic Commercial Director för Live Nation.

www.feelforbrands.se

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Malin Schönberg, tel. 072-328 88 40

Cecilia Bungss, tel. 076-184 32 37

Feel for brands är secondhandbutik på nätet där bara det exklusiva ryms. Vi samlar privata annonser med exklusiva varumärken och ser till att de upptäcks av dem som är sugna på något unikt.

Vintage och secondhand är tidens shoppingmedvetna melodi. När du handlar secondhand öppnas en värld full av möjligheter där du med gott samvete och till förmånliga priser kan sätta den sista touchen på din personliga stil. Shoppar du på Feel for brands kan du dessutom alltid känna dig nöjd över kvaliteten på din nya favorit.