Multicom Security

Multicom Security lanserar nytt partnerprogram

Pressmeddelande   •   Sep 18, 2008 13:26 CEST

Multicom Security lanserar ett nytt partnerprogram för att hjälpa sina partner att öka försäljningen av tjänster inom övervakad larmöverföring och mobildata.

- Vi värdesätter samarbetet med våra partner enormt och vill göra det enkelt och ännu mer gynnsamt att sälja våra tjänster, säger Erik Tjerneld, sälj- och marknadschef på Multicom Security.

Multicom Securitys partner delas in i olika nivåer framförallt beroende på hur mycket de säljer. Poängskalan är Silver, Guld och Platina och ger partner olika förmåner beroende på vilken nivå i programmet de befinner sig. Det kan handla om marknadsföringsbidrag, bonus och rabatter.

- Partnerprogrammet ska ge tydliga incitament till våra partner att sälja mer och gör man det blir man också belönad därefter. I samband med det nya partnerprogrammet lanserar vi också en ny partnerwebb som ska göra beställningsprocessen ännu enklare, säger Erik Tjerneld.

Multicom Security samarbetar idag med cirka 500 partner runt om i Sverige. Det nya partnerprogrammet lanseras i samband med branschmässan Skydd 08.

Om Multicom Security

Multicom Security är ett ledande företag inom övervakade larm och mobila datatjänster i Skandinavien. Vi har över 20 års erfarenhet och vänder oss till företag och organisationer som vill kunna skydda sin egendom och sina medarbetare eller som behöver en extremt pålitlig trådlös kommunikation. Multicom Security äger och driver Multicomnätet som är ett övervakat fast larmnät samt Mobitexnätet för mobil datakommunikation som tillsammans har mer än
50 000 användare. Multicom Security AB ägs av det brittiska investmentbolaget GMT Communications Partners LLP. I Norge verkar bolaget som Securinet AS. Mer information finns på www.multicomsecurity.se.

För mer information, kontakta:

Maria Unger
Nordisk marknadskommunikationschef, Multicom Security