Campadre

Musto på Sveriges första ”Private shopping club”

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2010 14:38 CEST

Håll dig torr och varm när du är på sjön. Just nu hittar du seglarjackor från Musto till mycket förmånliga priser på shoppingklubben Campadre.com

Tidsbegränsade kampanjer bara för medlemmar - det är shoppingkonceptet som under det senaste året introducerats i Sverige efter succén i Europa och USA. På torsdag 30 september kl 12.00 inleds en kampanj med Musto på Skandinaviens största shoppingklubb Campadre.

Du hittar utvalda windstoppers, softshell-jackor, fleecetröjor och andra plagg speciellt framtagna för att stå emot regn, vind och kyla, och samtidigt hålla dig perfekt tempererad, till 40 procent under butikspris.

Mer mode på marint tema blir det på måndag, då en kampanj med Sebago startar.

För att få ta del av kampanjerna måste man vara medlem på sajten, eftersom Campadre är en sluten shoppingklubb. Medlemskapet är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser, men antal medlemskap är begränsat.

Du hittar shoppingklubben på www.campadre.com.

Pressbilder finns på www.campadre.com/press/press-photos/.

Vidare information kring shoppingkonceptet hittar du här.

För mer information, vänligen kontakta:
Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre, tel +46 (0) 709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

Campadre är Skandinaviens första och största ”Private shopping club”, med över 350 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris.  Hittills har över 450 olika varumärken genomfört kampanj på Campadre. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat. Namnet Campadre är en sammanslagning av spanskans ”compadre” (vän) och engelskans ”campaign” – vän av kampanjer.