MyNetwork AS Sverige

MyNetwork lanserar ett antagningssystem

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 14:30 CET

Nyheter

• MyNetwork lanserar idag ett antagningssystem som hanterar antagning och anmälningar till universitet, högskolor, folkhögskolor, gymnasieskolor, utbildningsföretag, eventföretag och konferensleverantörer.
  • Antagningssystemet reducerar kostnader och förenklar anmälanförfarandet samt hanteringen av deltagarinformation. MyNetwork Antagningssystem effektiviserar också kommunikationen mellan arrangör och deltagarna.
  • MyNetwork Pro är ett modernt rekryteringsverktyg som tillsammans med det nya antagningssystemet kan ge en effektiv och heltäckande lösning för bland annat universitet och högskolor. Några kunder inom utbildning som idag använder ett system från MyNetwork är Karlstad universitet, Högskolan Kristianstad, Högskolan Väst, Stockholms dramatiska högskola och John Bauergymnasierna.

Uttalanden om MyNetwork och MyNetwork Pro

"Det är ett oerhört användarvänligt rekryteringsverktyg. Vi får inte många frågor från användarna och det bekräftar att systemet är enkelt att använda."
- Anna-Lena Grimberg, Personalhandläggare, Högskolan Kristianstad

"Rekryteringssystemet har sparat mig jättemycket tid! Vid sidan av rekryteringarna får vi på BTJ massor av spontanansökningar som rekryteringssystemet tar hand om, bland annat genom automatiska svars- och tackmail till kandidaterna."
- Åsa Jonsson, HR-ansvarig på BTJ Sverige AB (Bibliotekstjänst)

“Vi är väldigt nöjda med att vi ännu en gång har lanserat en ny funktion enligt plan och på tid som hjälper våra kunder att bli mer effektiva, samt reducera sina administrationskostnader.”
- John-Erik Hassel, Styrelseordförande, MyNetwork

MyNetwork är en av de främsta leverantörerna av heltäckande rekryteringsverktyg i Skandinavien. Företaget har kontor I Sverige och Norge. För mer information se www.mynetwork.se.