203 Web Group

myTaste.nu presenterar stolt Embassy Open 2014

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2014 11:45 CEST

MyTaste.nu - Sveriges största matsajt - är stolt sponsor av Embassy Open 2014!

Embassy Open är en helt ny matlagningstävling där några av Sveriges absolut vassaste kockar tävlar i att skapa japanska matupplevelser med svenska råvaror. Tävlingen går för första gången av stapeln imorgon 7/5 på GastroNord - norra Europas största matmässa. Åtta stjärnkockar kommer tävla med sina allra bästa rätter och bli bedömda av en eminent jury med Stefano Catenacci i spetsen.

MyTaste.nu, Sveriges största matsajt, finns på plats som stolt sponsor för evenemanget samt streamar hela tävlingen på sajten. Finalen kommer hållas i oktober på svenska ambassaden i Japan och myTaste kommer finnas med som sponsor hela vägen.

Tävlingen kommer sändas live på myTaste.nu/embassyopen.

Läs allt om tävlingen på: http://www.hittarecept.se/Embassyopen/artiklar/embassy-open-ny-kocktvling-p-svensk-japanskt-tema-16.html

203 Web Group är en digital publicist som bland annat äger och driver världens näst största matsajt; MyTaste.com. MyTaste finns idag etablerad på snart 50 marknader världen över och besöktes av 36 miljoner användare i december. På den svenska marknaden äger och driver 203 Web Group flera framgångsrika varumärken, såsom MyTaste.nu, Matklubben.se, Shopello.se och Bilweb.se, som samtliga är bland de största inom respektive segment.