N3P Sverige AB

N3P FICK REKORDBETYG !

Pressmeddelande   •   Nov 28, 2006 08:52 CET

KY-myndigheten har avslutat sin inspektion av Projektentreprenör inom Open Source som utan anmärkning fick betyget 4,5 - tydligen ett av de högsta betyg som någonsin getts en nystartad KY-utbildning.

N3P tackar våra studenter, gästföreläsare och lärare, högt värderade medarbetare, LIA-företag och alla andra vars engagemang är ovärderliga pusselbitar som skapar vårt goda resultat.

N3P är en ny affärsskola för den som vill skapa och utveckla spännande och lönsamma projekt, verksamheter och företag inom expansiva framtidsbranscher. Tillsammans med entreprenör- och affärsutbildningen får man kunskap inom dynamiska framtidsområden som Omnikommunikation eller Open Source.

N3P har startats av personer med lång erfarenhet av utbildning, entreprenörsskap och projektledning. De kände att de befintliga affärs- och entreprenörsskolorna och inte förberedde studenterna för det verkliga affärslivet. Framför allt såg de hur de traditionella utbildningarna inte attraherade de kreativahjärnor som har stora möjligheter att bli framtidens entreprenörer.

För ytterliggare information vänligen kontakta:

Marcus Birkhofer, VD N3P Sverige AB, Tlf: 0739- 73 00 01
E-post: marcus.birkhofer@n3p.se Hemsida: www.n3p.se