N3P Sverige AB

N3P UTBILDAR YTTERLIGGARE 40 ST PROJEKTENTREPRENÖRER INOM OMNIKOMMUNIKATION

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2007 15:25 CET

Utbildningen ger användbara kunskaper för att kunna arbeta som driven projektentreprenör med försäljning, projektledning och entreprenörskap plus kunskaper inom det heta området omnikommunikation, alltså vilka nya tjänster, produkter och affärer som blir möjliga när vi nu snart alla alltid är uppkopplade överallt.

Projektentreprenör inom Omnikommunikation är en 1,5-årig entreprenörsskola för den som vill arbeta med projektledning, marknadsföring, utveckling av affärer och produkter samt försäljning. Många av våra studenter startar egna bolag. Andra kan välja att bli anställda som intraprenörer och arbeta som projektledare, strateger eller konsulter.

På grund av den stora delen teknik hålls all utbildning i våra nya lokaler hos Minc i Västra Hamnen i Malmö. Vi tror att denna miljö med en mängd innovativa och nystartade företag är helt rätt plats för N3P i Malmö.

VAD ÄR EN PROJEKTENTREPRENÖR?
Nya expansiva företag söker efter kreativa människor som har förmåga att självständigt genomföra sina idéer. De ska behärska områden som entreprenörskap, ny mediateknik, projektledning, marknadsföring, försäljning samt produkt- och affärsutveckling.
N3P har valt att kalla sådana personer för projektentreprenörer.

VAD ÄR OMNIKOMMUNIKATION?
Omnikommunikation beskriver de nya tjänster, produkter och affärer som blir möjliga när vi alla snart alltid är uppkopplade hela tiden. Och när vi tar för givet att vi kan kommunicera när, var och hur som helst. Produktion och design för mediekommunikation i trådlösa nät.

För ytterliggare information vänligen kontakta:

Marcus Birkhofer, VD N3P Sverige AB, Tlf: 0739- 73 00 01
E-post: marcus.birkhofer@n3p.se Hemsida: www.n3p.se

N3P är entreprenörsskolan som vill skapa och utveckla spännande och lönsamma projekt, verksamheter och företag inom expansiva framtidsbranscher. Utbildningen hos N3P är tätt kopplad till verkligheten i affärslivet. Som deltagare möter man gästföreläsare från olika företag, genomföra projekt på uppdrag av företag, samt få dina affärsidéer krasst och hårt bedömna av erfarna entreprenörer, företagsledare och riskkapitalister.
N3P har även konsulttjänster och anpassade kurser för företag.