Bitopia AB

Nästa generations plattform för online-enkäter / undersökningar.

Pressmeddelande   •   Sep 29, 2014 11:07 CEST

Webbaserade enkätverktyg förenklar skapande, distribution och analys av undersökningar. Ett webbaserat enkätverktyg gör det snabbt och kostnadseffektivt att samla in målgruppers svarsdata.

SurveyMesh är ett av Sveriges mest använda verktyg för online-enkäter. Med den nya versionen tar enkätverktyget ett stort steg mot modernisering och de nya krav på mobilitet och flexibilitet som uppkommit den senaste tiden.

-  Med den senaste uppdateringen har vi framtidssäkrat plattformen för vår användarbas krav på mobilitet. Plattformen är byggt med ett ”Mobile First”-perspektiv som innebär att administration och enkätsvar fungerar lika bra på alla moderna mobila enheter som stationära datorer, säger Andreas Wiklund, grundare av Bitopia AB som ligger bakom tjänsten.

SurveyMesh 2.0 erbjuder en ny prisplan för Enterprise-kunder med behov av funktioner såsom flera administratörskonton med rollhantering, epostutskick eller bokningsfunktionalitet.

-  Vi kan med den nya versionen erbjuda en mer flexibel prismodell och fler segmenteringar av funktioner för att kunna erbjuda prisplaner som passar nya grupper av kunder, fortsätter Andreas Wiklund.

Den nya rollhanteringen med personliga administratörslogin per konto möjliggör samarbete och delning av enkäter mellan flera individer från samma organisation. Bokningsfunktionen täcker de vanligaste bokningsscenarierna såsom lokalbokning, eventbokning och tidsbokning. Epostutskick ger administratörerna en central hubb för att leverera informationsutskick till olika målgrupper.

Några av de andra nyheterna i den nya SurveyMesh-versionen är:

·  Ny kraftfull rapportmotor med möjlighet att spara rapporter

·  Delning av rapporter

·  Kopiering av frågor, enkäter

·  Anonymisering

·  Automatiska påminnelser för e-postutskick

·  Arkivering av formulär

·  Stöd för avancerad logik och villkor för enkäter

Läs mer om SurveyMesh här: http://www.surveymesh.se

Andreas Wiklund, andreas@bitopia.se, +46 73-9684993