Enida AB

Nätverksskola

Pressmeddelande   •   Mar 23, 2012 14:18 CET

Det sägs att en väldigt stor del av jobben aldrig utannonseras utan tillsätts genom kontakter. Många företag får interna tips från sina anställda och chefer om intressanta personer för den nyuppkomna tjänsten. Även för företag som köper in produkter och tjänster och som inte har slutit ramavtal, är rekommendationer högst på prioriteringslistan. Man vill ju helt enkelt försäkra sig om att någon annan har blivit nöjd med produkten, tjänsten och arbetskraften som erbjuds.

Just nu får alla våra deltagare i jobbcoachingprogrammet lära sig knepen för hur man nätverkar professionellt och skapar ovärderliga kontakter inom näringslivet. Du anmäler ditt intresse på ditt första möte med din jobbcaoch.

Tveka inte, skaffa dig en jobbcoach idag!

För att få en jobbcoach anger du till din handläggare företaget Enida AB och vårt KA-nummer 1000 4925.

Jobbcoachingprogrammet är för dig som är inskriven på Arbetsförmedlingen, aktivt söker jobb och behöver förbättra eller komplettera dina jobbsökningsfärdigheter.

För mer information besök www.enida.se/jobbcoaching

Enida AB (tidigare Enida Coaching) grundades 2008 och har sitt säte i Stockholm. Affärsidén är Att motivera människor att utveckla sin outnyttjade potential för att stärka sin kompetens och använda den på ett mer effektivt sätt i sitt arbete. Vi samarbetar med handplockade företag som kan komplettera eller förstärka vårt arbete efter kundens behov.

Vi är experter på målsättningar och genomföranden av såväl individuella som företagens planer. Genom olika coachingprogram som förändrar nuläget hjälper vi individer och företag att uppnå önskade resultat.