messamigos

Nannyakuten lanserar paketpriser

Pressmeddelande   •   Mar 14, 2012 20:15 CET

Christoffer Bylock (VD) – Vi arbetar kontinuerligt på vår service gentemot våra kunder och vi har sett efterfrågan efter fler kundanpassade prismodeller. Vi kan på det här sättet pressa ner våra priser, samtidigt som våra kunder får bättre kontroll på vad det kostar att anlita en barnvakt. Just att få kontroll över kostnader har många kunder efterfrågat. Samtidigt behåller vi vår bastjänst med ett pris per timme utan tillkommande avgifter som har vart så lyckad hittills. Detta tillsammans ger ett oslagbart urval för våra kunder.

Information om paketen hittas på www.nannyakuten.se under menyval paket.

För mer information kontakta Christoffer Bylock  tel 0737-253206   eller se vår hemsida http://www.nannyakuten.se

Nannyakuten.se erbjuder trygg och säker hjälp för småbarnsföräldrar som behöver en barnflicka / barnvakt / barnpassning i Stockholm och Helsingborg.

Vi finns i Helsingborg och hela Stockholmsområdet men är extra starka på t.ex. Kungsholmen, Östermalm, Vasastan, Nacka, Lidingö, Bromma och Danderyd

Nannyakuten.se erbjuder hushållsnära tjänster i form av barnpassning, bl.a. hämtning och lämning på förskola, barnpassning i hemmet, följeslagare till aktiviteter. Skattereduktion i form av RUT-avdrag tillämpas där det är möjligt.