Universal Music Sweden

Natalie Kills förband åt Kelis!

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2010 15:40 CEST

Det faktum att Natalia Kills ligger på samma label som Lady Gaga, Feist, Robyn och La Roux säger ganska mycket om henne. Hon både lovar och vill oändligt mycket. Natalia Kills har mycket gemensamt med Lady Gaga men hennes bakgund finns i Storbriannien, Jamaica och Uruguay och hon är något av det hetaste i bloggosfären just nu. Perez Hilton var en av de första att bedyra hennes fulländning och nu vill alla ha henne – inte minst både Timbaland och Timberlake, men det var Will.i.am som vann kampen och nu har hon alla de bästa i sitt crew, från Jay Zs producenter till Akon. Den här gången är hon förband till Kelis, nästa gång fyller hon arenan helt själv.

Missa inte chansen att se Natalie Kills på Berns den 12 oktober.

För intervjuförfrågningar, vänligen kontakta johanna.rosen@umusic.com