Swiss Clinic AB

Naturligt långa och böjda ögonfransar med SWISS LASHES – helt utan farliga ämnen

Pressmeddelande   •   Aug 06, 2012 09:42 CEST

Fråga en kvinna vilken make up-produkt hon inte klarar sig utan och chansen är stor att hon svarar ”mascara”. Långa, böjda och mörka ögonfransar är nämligen en av de detaljer som gör allra störst skillnad för utseendet.

Ögonfransserumet SWISS LASHES ger dig samma effekt som en mascara, men med ett permanent resultat – fransar som växer sig längre och fylligare, mörkare och mer böjda. Serumet är baserat på en helt naturlig formula och innehåller inga skadliga eller förbjudna ämnen.

SWISS LASHES består av en unik sammansättning av vitaminer, proteiner och mineraler som gör att livslängden på ögonfransarna ökar kraftigt. Fransarna får alltså möjlighet att växa under en mycket längre tid och får på så sätt en längre, tjockare och fylligare form.

Ögonfransserumet stryks på längsmed fransraden som en eyeliner 1-2 gånger om dagen och resultatet är synligt efter bara 3-6 veckor. Produkten är inte testad på djur och omfattas, precis som alla SWISS CLINICs produkter, av en resultatgaranti med pengarna tillbaka om kunden mot förmodan inte är nöjd.

SWISS LASHES säljs i en flaska på 5 ml för 995 kronor och en på 3 ml för 795 kronor.

För mer information, förfrågningar och produktprover, kontakta SWISS CLINIC på press@swissclinic.se

Skönhetsprodukter med bevisad effekt
Swiss Clinic är ett internationellt företag som säljer innovativa hälso- och skönhetsprodukter med en bevisad effekt och med ett varaktigt resultat. Filosofin att skönhet kommer utifrån och inifrån har fört fokus till produktsegmenten cosmoceuticals och nutricosmetics. Genom att ta fram kit bestående av kombinationen av dessa två produktsegment får man en verklig påverkan utifrån och inifrån samtidigt och effekten blir då mycket större än om man gör de enskilda behandlingarna var för sig.

Varumärket
Swiss Clinic är ett registrerat varumärke som på ett elegant sätt ramar in företagets värderingar och filosofi. Swiss symboliserar kvalitet, elegans och säkerhet medan Clinic visualiserar ett varaktigt resultat.

Swiss Clinic AB är en franchisetagare som har rätten att driva Swiss Clinics koncept i Sverige. Verksamheten drivs från kontoret på Stureplan 2 i Stockholm och försäljning av Swiss Clinics skönhetsprodukter sker främst online på www.swissclinic.se.