Navigon

NAVIGON MobileNavigator för smartphones till kampanjpris

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2010 09:21 CET

NAVIGON erbjuder just nu en tillfällig prisreduktion på MobileNavigator för iPhone, Windows Mobile och Symbian. Kampanjen, som innebär prissänkningar på så mycket som 40 %, pågår till och med den 28 februari.

Göteborg 17 februari 2010 – Den tillfälliga prissänkningen omfattar den europeiska versionen av MobileNavigator. Priset för iPhone-ägare är enbart 699 kr jämfört med det ordinarie priset om 949 kr. Realtidsuppdaterad trafikinformation via funktionen Traffic Live finns nu tillgänglig direkt från applikationen via ett in-app köp á 149 kr. MobileNavigator för iPhone finns tillgänglig för nedladdning i Apple App Store.

MobileNavigator för Windows Mobile och Windows-mobiltelefoner finns tillgänglig till samma förmånliga pris, dvs 749 kr. Utöver detta, har NAVIGON satt samman tre attraktiva paket.  Den europeiska versionen inklusive Traffic Live kostar t ex 899 kr under perioden. Till samma pris kan användare få den europeiska versionen med NAVIGON FreshMaps, vilket garanterar det senaste kartmaterialet under två år. Det mest kompletta paketet innehåller den europeiska versionen, inklusive Traffic Live och NAVIGON FreshMaps till ett pris av 999 kr, vilket innebär en 40 % prisreduktion jämfört med ordinarie pris via www.navigon.com.

Symbian-användare (S60 3rd Edition) kan även de dra nytta av erbjudandet. Den europeiska versionen av MobileNavigator finns tillgänglig till ett pris av 749 kr via www.navigon.com.

Länkar till högupplöst bild finner du längst ner i detta mail. Vill du ha fler bilder – besök gärna vår bildbank på www.navigon-partner-portal.com.
Användarnamn: presse
Login: navigonmedia

Du finner mer information om NAVIGON på www.navigon.com
Twitter: http://www.twitter.com/NAVIGON__
Flickr: http://www.flickr.com/photos/navigon/
YouTube: http://www.youtube.com/user/NAVIGONcom
Facebook: http://www.facebook.com/pages/NAVIGON/51924150929

Om NAVIGON:
NAVIGON AG är en av världens främsta leverantörer av navigationssystem. NAVIGON tillverkar egna navigationsenheter (PNDs) och samverkar dessutom med flera internationellt erkända elektronikföretag. NAVIGON står för högkvalitativ navigation inom handdatorer, PNDs och mobiltelefoner. NAVIGON erbjuder dessutom professionella navigationslösningar, som till exempel förarassistanskomponenter, åt bilindustrin. NAVIGON grundades 1991, har över 400 anställda samt innehar egna kontor i Asien, Europa och Nordamerika. – NAVIGON. And the world is yours.

Mediakontakter:
Oscar Heimburg,