Elektro Elco AB

New brighter generation

Pressmeddelande   •   Maj 11, 2016 14:34 CEST

Hide-a-lite´s populära Bright Eye-serie lanseras nu med ett nytt LED-chip som ger betydligt mer ljus och bättre färgåtergivning, RA>90 – helt enkelt mer och bättre ljus för pengarna! Bright Eye G2 är en komplett produktserie i två – ibland tre – färgtemperaturer, för ett bredare användnings-område där du själv väljer drivdon och dimteknik! Nu kan du först välja färgtemperatur – sedan utseende och till sist vilken funktion armaturen ska ha. Kanske blanda produktmodeller för att ge ett genomtänkt och varierat, men samtidigt enhetligt intryck? Med bättre färgåtergivning, högre ljusflöde, fler färgtemperaturer och längre livslängd får du en fantastisk ljusupplevelse med en röd tråd genom hela installationen.

Läs mer på PDF-versionen av nyheten. Högupplösta bilder finns att ladda ner här:

Elektro Elco AB utvecklar och marknadsför belysningslösningar till privat och offentlig miljö. Produkterna säljs i huvudsak under det egna varumärket Hide-a-lite. Försäljningen sker främst till installatörer via grossister, samt "gör det själv butiker" och butikskedjor.