Newsfactory

Newsfactory lanserar ytterligare en Facesite denna gång åt Motwalls kök & Specerier

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2013 10:00 CET

Newsfactory lanserar ytterligare en Facesite! Denna gång åt Restaurang Motwalls Kök & Specerier.

”Nu har vi på Motwalls Kök & Specerier tagit steget ut på Facebook. Vi kombinerar våra dagliga uppdateringar och  våra rätter och får på det sättet ännu bättre kontakt med våra gäster. Nu ser våra gäster veckans menyer, de kan boka bord och ladda ner mobil app för Android eller Apple via Facesiten. Det här ger oss en perfekt plattform där vi når både nya och gamla gäster!
säger // Johan Turesson ägare till Restaruang Motwalls.

Besök Motwalls Facesite

NEWSFACTORY HAR LÖSNINGEN

VI kan nu erbjuda dig en riktig hemsida på facebook med hela eller valda delar från din nuvarande hemsida. En hemsida eller som vi kallar det en Facesite där besökarna kommer rakt in i kärnan av din verksamhet och får den information du vill att de ska få. Ingen tidslinje där dina erbjudanden och budskap hamnar längre och längre ned på sidan utan en riktig varumärkesbyggande hemsida så som du vill att den ska se ut.

BESÖKAREN KVAR PÅ FACEBOOK

Din vanliga hemsida och din Facesite har olika funktioner. På hemsidan hämtas generell information, på Facesiten bygger du upp en möjlighet till tätare kontakter och interaktion med dina kunder och potentiella kunder. Facesiten är buiksfönstret där du gör affärer och skapar kontakt med över 4,5 miljoner svenska användare och ett måste i framtiden. Med en egen Facesite behåller du kontakten med besökaren för du är kvar på facebook hela tiden och tappar ingen på vägen till din egen hemsida såsom du gjort tidigare.

Newsfactory Media Group är ett mediabolag som sedan starten år 2000 arbetat med att skapa framgångsrika och kostnadseffektiva kommunikationsplattformar för företag, organisationer och offentliga institutioner

Newsfactory Media Group bedriver idag verksamhet inom nio olika affärsområden bla,Facesite annonsförsäljning ,webbproduktionsökmotoroptimering, produktion och finansiering av tematidningar. Företagagets förlagverksmahet, Newsfactory Publishing ger ut fem periodiska magasin. Newsfactory ansvarar idag även för annonsförsäljningen på all kommersiell Text-TV i Sverige.
Frågor vänligen kontakta Mikael Kollberg  Tel: 0708-609057