NFO Drives AB

NFO DRIVES UTVIDGAR MARKNADEN INOM EU

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2006 17:10 CET

Du kan se hela pressmeddelandet inkl. bifogade filer här: http://www.ngnews.se/default.asp?lngeditid=44195

NFO DRIVES AB: NFO DRIVES UTVIDGAR MARKNADEN INOM EU

NFO Drives har tecknat ett återförsäljaravtal med det amerikanskägda företaget IKB-IESSCO Ltd i Polen.

Företaget har varit verksamt i Polen och Östra Europa sedan 1985 med inriktning på miljöskyddande teknologi, teknik till sjukhus, kommersiella fastigheter, statliga myndigheter och fastighetsbranschen. IKB-IESSCO Ltd är etablerat på tre orter i Polen med huvudkontor i Krakow. Företaget har ett brett kontaktnät både mot de föreskrivande organisationerna i landet och mot de verkställande företagen inom den marknad som prioriteras av NFO Drives, där kraven på låg EMI (Electromagnetic Interference) är viktig. Företaget ser ventilationsteknologin som en starkt växande marknad. Mer information om företaget IESSCO finns på hemsidan www.iessco.com.pl Mer information Mer information lämnas av VD Taro Bruneheim, tel 0454-370 58.