bwin.party

NHL proffsen från Kanada är oddsfavoriter att vinna ishockey-VM 2009

Pressmeddelande   •   Apr 24, 2009 10:18 CEST

Ishockey-VM lurar runt hörnet. Under två veckor kommer de bästa lagen från hela världen strida för en av ishockeyns mest eftertraktade trofér. bwins oddssättare har satt sina pengar på NHL-proffs och tror därmed på Kanada som världsmästare. Men det finns även mycket pengar att tjäna genom att satsa på skrällar som Ungern eller Frankrike.

Kanada blir världsmästare. Åtminstone är det vad oddssättare på bwin, världens ledande spelbolag, tror. Om bwins oddssättare har rätt ger dina satsade pengar på bwin.com tre gånger pengarna. De övriga favoriterna enligt bwins hockey odds är Ryssland och Tjeckien som ger odds på 3,25 och 5,00, medan Tre kronor ger ger hela åtta gånger pengarna.

Bwin bookmakers har också klara favoriter att vinna sina grupper - Tjeckien (1,72), Kanada (1,20), Ryssland (1,20) och Sverige (1,45).

Det finns större pengar att tjäna om du prickar in en skrällvinst. Om Danmark vinner titeln ger ett spel 1001 gånger pengarna. Om Ungern eller Frankrike krönas som mästare ger det ett odds på 2001 gånger insatsen.

Över 1000 spel på Ishockey-VM
"Bwin lovar spänning ända fram till sista avblåsning under mästerskapet. Live odds ger dig den ultimate spänningen, och som officiell online partner, kommer bwin att erbjuda fler än 1000 spel på Ishockey-VM", säger Kevin O'Neal, pressekreterare på bwin.

Observera: Oddsen kan ändras.