Ladbrokes

NICK MORANS BÄSTA ROLL

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2010 15:50 CET

Trodde ni att Nick Morans bästa roll i år är i Harry Potter filmen? Då får ni tyvärr fel, ni har väl inte missat mästerverket han och Jon Kalmar bjuder på i Ladbrokes Poker School?

Ladbrokes pokerskola har nu kommit ut i en svensk tappning, Nick Moran och Ladbrokes proffset Jon ”skalie” Kalmar leder dig från nybörjare till korthaj under 8 lektioner.

”Pokerskolan har varit mycket uppskattad av våra brittiska kunder då den har gett något till alla, amatör såväl som proffs. Till och med icke pokerintresserade har med glädje tittat igenom den på grund av de rätt roliga videorna med Harry Potter stjärnan Nick Moran och vårt eget Ladbrokes proffs Skalie. Skulle Skalie fundera på ett karriärsbyte tror jag nog att regissörerna står på kö, han bjuder  verkligen på sig själv och är väldigt underhållande” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef.

Skolan finner ni här: http://poker.ladbrokes.com/sw/poker-school

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com