Universal Music Sweden

No Doubt tillbaka efter 11 år. | Se den första webisoden här.

Pressmeddelande   •   Maj 09, 2012 16:10 CEST

NO DOUBT | NYTT ALBUM 25:E SEPTEMBER
WEBISODE #1 | UTE NU

Efter 11 års frånvaro har No Doubt gjort slag i saken och kommer att släppa ett helt nytt album den 25:e september. Inspelningen har skett i Spike Tents studio i Santa Monica och hela kalaset har givetvis filmats. Nu finns den första delen tillgänglig på Youtube. För din bekvämlighet har jag sett till att du kan se den här.

Låten du hör i klippet har titeln "Push & Shove" och är ett samarbete mellan No Doubt (no doubt..), Major Lazer (Diplo & Switch reggae/dancehallprojekt) och en av dancehallgenren största artister just nu, Busy Signal. Det ska dock inte ses som en röd tråd  utan det här samarbetet är det enda av sitt slag på albumet.

Mer info::
nodoubt.com