Dorunner AB

Noll7noll blir officiell samarbetspartner till Årets Hantverkare och Hantverkargalan!

Pressmeddelande   •   Apr 12, 2017 21:15 CEST

Årets Hantverkare är Sveriges största tävling och mest åtråvärda utmärkelse för Sveriges bygg-, måleri-, el- och VVS-företag. Tävlingsomgång 2017 pågår, och har redan attraherat fler tävlande företag än någonsin tidigare. I år deltar över 3000 företag från hela Sverige. Noll7Noll tillhandahåller kontorslösningar, bl.a. telefoni, datorer, konferensutrustning och dokumenthantering.

Vi inriktar oss på små och medelstora företag varför målgruppen är perfekt för oss. Ägare och företagsledare i dessa företag upplever ofta att IT och telefoni kräver administration, tid och energi. Vi är en proaktiv partner, vi löser problemen och därmed frigör vi tid så dom kan fokusera på kärnaffären, säger Robin Skanelid VD på Noll7Noll.

Noll7Noll är en oberoende återförsäljare som hjälper små och medelstora företag med fullständiga kontorslösningar (telefoni, datorer, konferensutrustning och dokumenthantering). Kontoret återfinns i Stockholm men de har kunder i hela Sverige.

Den moderna Hantverkarens viktigaste arbetsredskap är sannolikt telefonen. Idag har man verkligen ”kontoret på fickan”. Det är i princip otänkbart att vara utan telefonen en given dag. Noll7noll tillhandahåller lösningar som erbjuder trygghet och flexibilitet, och det tror vi att hantverkarna uppskattar, säger Martin Dam, ansvarig projektledare Årets Hantverkare.

Dorunner presenterar tävlingen Årets Hantverkare och är arrangör av Hantverkargalan. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag. För ytterligare information om Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.