Edge HR

Nominera årets HR-Chef 2011!

Pressmeddelande   •   Sep 23, 2010 13:31 CEST

Talentum HR står bakom priset till årets HR-chef som delas ut på Kompetensgalan i mars varje år. Kompetensgalan är en årlig gala med syftet att lyfta fram frågor kring kompetensutveckling. Huvudarrangör för galan är tidningen Chef. Nu sker nomineringarna inför den nionde kompetensgalan, som kommer att hållas på Grand Hotel den 16 mars 2011.

Talentum HR är ledaren inom värdeskapande HR och vi anser att en ständig utveckling av kompetensen är oerhört viktig för varje organisation för att stärka konkurrenskraften.

- Rätt HR-insats är en förutsättning för en organisation för att nå framgång och för att kunna nå sina verksamhetsmål. Med priset vill vi lyfta fram HR-chefer, som framgångsrikt driver ett värdeskapande HR-arbete inom sin organisation, säger Christina Sarand Sjöstrand, vd på Talentum HR.

Vinnare av årets HR-chef 2010 blev Ann-Marie Silokangas,personaldirektör Nobina.

Nominera till Kompetensgalan 2011 här

Talentum HR är ledaren inom värdeskapande HR. Vi hjälper våra kunder att koppla HR-frågorna till verksamhetsmålen. Genom kunskap, interaktiva processtöd och konsulttjänster stöder vi effektivt våra kunder i både praktiskt och strategiskt HR-arbete.