ProSales

Nominerade och vinnare i ProSales Membership Programme Awards 2015

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2015 12:59 CET

I samband med The Sales Conference 2015 delade vi ut fyra utmärkelser till medlemmar i ProSales Membership Programme, vars engagemang under året förtjänar särskild uppmärksamhet. Vi vill rikta ett stort grattis till samtliga nominerade och till årets vinnare.

• De nominerade i kategorin ÅRETS AMBASSADÖR 2015

Fredrik Örup, Stormfors
Göran Olinder, Samhall
Klas-Magnus Hilberth, Releye
Morgan Sandberg, S2
Mattias Karldén, SEB Trygg Liv

VINNARE: Göran Olinder, Samhall med motivering:
"Göran och Samhall är en omtyckt och trogen kund som både i ord och handling bidragit till att visa på värdet med ProSales Membership Programme. Genom detta bidrar han till att sprida en positiv bild av ProSales bland sina affärskontakter och i svenskt näringsliv i stort. Tack!"

• De nominerade i kategorin ÅRETS ANVÄNDARE 105

Hanna Bech-Jansen, Interfleet
Göran Olinder, Samhall
Christian Hed, Uno Telefoni
Thomas Fuchs, AGA Gas
Peter Wasmuth, Incell International

VINNARE: Peter Wasmuth, Incell International med motivering:
"Peter är en förebild för andra medlemmar i ProSales Membership Programme när det gäller att maximera möjligheterna med tjänsten och driva förbättringsarbete i sin organisation. Han har under året använt sig av samtliga delar i tjänsten: Sales Capability Assessment, Toolbox och TrendWatch, i både digitala och F2F kanaler. Peter har dessutom säkerställt fortsatt tillgång till abonnemanget för sitt nya företag och gjort sin efterträdare till ny användare i PMP."

• De nominerade i kategorin ÅRETS FÖRETAG 2015

Vroom
Canon
Statoil
Teracom
Valneva

VINNARE: Statoil med motivering:
"Statoil är en trogen kund som sedan flera år använder ProSales Membership Programme för att driva ett kontinuerligt och långsiktigt förbättringsarbete. Genom ett växande och brett engagemang med 8 chefer inom olika funktioner och affärsområden säkerställer man att hela organisationen är engagerad i arbetet med att bygga Sales Excellence."

• De nominerade i kategorin ÅRETS NYKOMLING 2015

Leandev
Convini
SAS Institute
Länsförsäkringar
PayEx

VINNARE: Convini med motivering:
"Convini är ett utvecklingsorienterat företag i tillväxt som under 2015 visat hur man kan samarbeta med Prosales Institute för att på kort tid få samsyn och struktur kring sitt förbättringsarbete. Genom en palett av insatser i form av företagsabonnemang, föreläsningar, workshops och rådgivning har man engagerat ägare, styrelse och ledningsgrupp i arbetet med att målmedvetet och metodiskt bygga Sales Excellence."

Om ProSales

Sedan 2006 bedriver ProSales Institute studier av vad som karakteriserar framgångsrika försäljningsorganisationer. Resultaten används för att hjälpa medlemmarna i ProSales Membership Programme att utveckla och öka sin försäljning.

ProSales Consulting stödjer företag i transformation och effektivisering av säljorganisationer och baserar sina uppdrag på ProSales Institutes forskning kring kundbeteenden och benchmarkdata kring vad som skapar framgångsrika försäljningsorganisationer.

Om The Sales Conference

Nordens ledande konferens inom framgångsrik B2B-försäljning anordnas i november varje år av ProSales. På The Sales Conference får publiken ta del av den senaste forskningen och trenderna inom B2B-försäljning.