Sportseminarier

Nomineringar av årets event, förbund, kommun & sponsor på årets Sport & Pengar 1/12

Pressmeddelande   •   Nov 17, 2016 10:18 CET

I samband med seminariet Sport & Pengar som är torsdag 1 december i Stockholm skall vinnare för betydande insatser inom svensk sportindustri utses i fyra kategorier: Årets event, Årets förbund, Årets kommun och Årets sponsor. Rösta fram vinnarna genom att klicka på länken längre ner på sidan.

Sport & Pengar är Skandinaviens ledande Business-2-Business-forum där branschens aktörer samlas för att lyssna på presentationer, delta i paneldebatter och nätverka.Denna seminariedag innehåller intressanta presentationer och paneldebatter gällande sportens kommersiella plattform och utveckling, TV-rättigheter, sponsring, evenemang, varumärken, nya medier, ny teknik för nya intäkter m.m.

Nominerade är:

• Scandic Hotels
  • Sportbladet
  • Volvo

Vilka tycker du ska vinna? Rösta fram vinnarna genom att klicka här.

Läs mer om Sport & Pengar på www.sportseminarier.se

Sedan 2002 har Sportseminarier framgångsrikt anordnat seminarier för viktiga beslutsfattare inom sportindustrin. Några seminarier som anordnats under åren är Fotboll & Pengar, Golf & Pengar, Ishockey & Pengar, Skidor & Pengar, Tennis & Pengar och Sport & Pengar.