Sportseminarier

Nominerade till pris på årets Skidor & Pengar torsdag 18 maj

Pressmeddelande   •   Maj 08, 2017 10:30 CEST

I samband med årets Skidor & Pengar torsdag 18 maj ska vinnare för betydande insatser inom svensk skidsport utses i fem kategorier: Årets anläggning, Årets event, Årets leverantör, Årets mediabolag och Årets sponsor.

De nominerade är:

Vattenfall
Volkswagen
Goodyear

Rösta fram dina favoriter här.

Boka din plats till seminariet snarast då vi endast har 50 platser att tillgå:

Anmäl mig till årets Skidor & Pengar

Vi ses den 18 maj!

Om Skidor & Pengar:

Skidor & Pengar är Skandinaviens ledande Business-2-Business-forum där beslutsfattare samlas för att lyssna på presentationer, delta i paneldebatter och nätverka.

Denna seminariedag innehåller intressanta presentationer och paneldebatter gällande den kommersiella plattformen och utveckling, TV-rättigheter, sponsring, evenemang, varumärken, nya medier, ny teknik för nya intäkter m.m.

Skidor & Pengar riktar sig mot beslutsfattare i den skandinaviska skidindustrin och traditionellt deltar bl.a. föreningar, förbund, sponsorer, TV-bolag, rättighetshavare, konsulter, destinationer, kommuner, skidanläggningar, eventbyråer, agenter, advokater, journalister, mediebolag och leverantörer.

www.sportseminarier.se

Sedan 2002 har Sportseminarier framgångsrikt anordnat seminarier för viktiga beslutsfattare inom sportindustrin. Några seminarier som anordnats under åren är Fotboll & Pengar, Golf & Pengar, Ishockey & Pengar, Skidor & Pengar, Tennis & Pengar och Sport & Pengar.