Nord Solutions AB

Nord Solutions utökar ledningsgruppen

Pressmeddelande   •   Sep 17, 2008 11:41 CEST

För att ytterligare säkra kvalitén i sina tjänster har Nord valt att utöka ledningsgruppen med Mikael Jansson Chef för Operation Center och Jessica Linden Chef för Nord Service Desk.

‑Vi behöver lyfta fler verksamhetsområden till ledningsgruppsnivå eftersom företaget växer och uppdragen blir fler och större, säger Björn Palm Vd för Nord.

Med den nya sammansättningen säkerställs framför allt kvalitén vid leveranser och för löpande drift.

‑Men vår ambition är också att snabba på processen för de ärenden som kräver ledningsbeslut, säger Björn Palm.

Sedan tidigare består ledningsgruppen av Björn Palm Vd, Samuel Beckstrand Teknisk chef och Mats Hellzén Finans och Administrativ chef.

För mer information kontakta Vd Björn Palm

Telefon: 070-428 15 01, E-post: bjorn.palm@nordsolutions.net

Om Nord Solutions

Nord är en komplett leverantör av PC, mobil- och telefonitjänster. Vi samordnar fast telefoni, mobil och PC med utgångspunkt från den senaste teknologin. Vi bygger lösningar som är kostnadseffektiva för våra kunder, som i sin tur ska tillmötesgå sina anställa och kunders krav på tillgänglighet, säkerhet och hög kvalité. Nord erbjuder allt från förstudie, implementering, drift, support, förvaltning, utveckling samt outsourcing. Nord startade 2004. Antal anställda är 30 personer. Företaget verkar i alla nordiska länder. Huvudkontoret ligger i Nacka.