Norrviddenkoncernen - nu en del av Diös Fastigheter

Nordens ledande researrangör flyttar in hos Norrvidden Fastigheter i Östersund

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2011 07:00 CEST

Steve Perryman Sport Travel är Nordens ledande researrangör inom sport och underhållning. Företaget har 3 kontor i Sverige varav 1 i Östersund.

- Vi har precis flyttat in på Hamngatan 19 nära busstorget, berättar Anders Larsson, project manager på Steve Perryman Sport Travel i Östersund. Här får vi möjlighet till bra exponering och hoppas att ännu fler Östersundsbor nu får upp ögonen för våra tjänster.

Steve Perryman Sport Travel har genom lång erfarenhet och ett starkt kontaktnät i varje land goda ingångar till de största evenemangen inom sport och underhållning och kan därför erbjuda attraktiva helhetspaket. Researrangemang med inriktning mot fotboll, Formel 1 och NHL Hockey utgör bolagets mest efterfrågade tjänster. Ett exempel på gott och framgångsrikt samarbete är att Östersunds Fotbolls Klubb numera använder Steve Perryman Sport Travel som reseleverantör av sina resor utomlands, nu senast till Manchester.

- På vårt Östersundskontor arrangerar vi mest resor till ligafotboll i England, Italien och Spanien, forsätter Anders. Nu när det är lågsäsong i dom ligorna var det en bra tidpunkt för oss att flytta. Vi hade suttit i våra gamla lokaler i 10 års tid och behövde en nystart. Norrvidden kunde erbjuda precis vad vi behövde och vi är nu laddade att möta den högsäsong som brukar följa efter sommaren, menar Anders.

- Steve Perryman Sport Travel blir ett välkommet tillskott på Hamngatan, anser Gunilla Paulsson, kundansvarig på Norrvidden Fastigheter i Östersund. Det är ett väletablerat och erkänt bolag i Östersund och vi ser fram emot ett långt och givande samarbete.

För mer information, kontakta:

Anders Larsson, project Manager på Steve Perryman Sport Travel i Östersund,tel: 063 - 10 68 19
Gunilla Paulsson, kundansvarig Norrvidden Fastigheter i Östersund, tel. 063 - 55 53 74

Norrvidden är en norrländsk fastighetskoncern med huvudkontor i Sundsvall. För att ha en stark lokal närvaro har vi lokalkontor på våra huvudorter Sundsvall, Gävle, Östersund, Umeå och Luleå. Bolaget bildades 2002 och  äger fastigheter om totalt ca 840 000 m2.