Tura Scandinavia AB

NORDENS STÖRSTA SORTIMENT PÅ TILLBEHÖR FÖR SMARTPHONES

Pressmeddelande   •   Jul 11, 2012 10:14 CEST

Med ett sortiment på över 500 artiklar är det högst troligt att Tura Scandinavia AB har Nordens största produktportfölj med tillbehör till smartphone. I sortimentet ingår artiklar från 22 varumärken fördelat mellan SanDisk, Gear by Carl Douglas, Hama, Altec Lansing, Swissvoice, White Diamonds, Plantronics, ExtremeMac, Koss, Trident, Skullcandy, iDice, MobX, Tetrax, Supertooth, Novero, NXE, Nokia, Sony, Samsung, LG och HTC. Sortimentet omfattar allt du behöver i tillbehörsväg. Från skyddande skal, väskor, kablar, headset, dockingstationer, trådlös Airplay till enheter för färd med fordon. För att synliggöra utbudet har Tura Scandinavia AB tagit fram en lättmanövrerad och överskådlig presentation över hela sortimentet. Presentationen har direkta länkar till varje produkt och informationen är landsstyrd beroende på om det önskas information på svenska, danska, finska eller norska. För den som har konto till Tura Scandinavias webbshop styrs länkarna in direkt till shopen för att underlätta vid orderläggning.

Facebook: Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Företaget grundades i Göteborg 1976 och bedriver idag verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö, Sverige. Totalt arbetar 135 personer på Tura Scandinavia AB som omsätter strax under en miljard svenska kronor. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare.