Medreklam.se

Nordens största utbud av profilreklam

Pressmeddelande   •  Mar 13, 2015 13:44 CET

medReklam.se är ett av Sveriges snabbast växande företag inom presentreklambranschen gundrat 2011 och har genom åren levererat tusentals produkter med reklamtryck till både stora och små företag i hela Norden. Ledstjärnorna i företagets arbete har alltid varit enkelhet, hög servicegrad och snabba leveranser, detta har gjort oss till ett av de snabbast växande bolagen i profilbranschen.

medReklam.se grundades med ambitionen att kunna erbjuda allt det vi saknade av en modern återförsäljare av profilprodukter. Vi skulle leverera enkelhet, hög servicegrad och snabba leveranser. Responsen från kunder har varit fantastisk och sedan starten har företaget växt för varje år som gått. Dessa nyckelord speglar idag hela vår organisation och kommer alltid vara de starkast lysande ledstjärnorna på medReklam.se.

Vår vision

Vi ska vara förstahandsvalet vid större volymer inom presentreklam i Norden. Våra kunder ska få marknadens bästa service, med snabba leveranser och ett nära samarbete med någon av våra säljare.

Sortimentet

På vår hemsida hittar du ett enormt sortiment av profilprodukter såsom t.ex. USB-med eget tryckparaplyer med tryck samt reklamgodis. Vi samarbetar med marknadens bästa leverantörer för att kunna tillhandahålla profilprodukter i alla prisklasser.

Lägsta prisgaranti

Vår garanti betyder att om du hittar en identisk vara till ett lägre pris vid samma kvantitet hos någon av våra konkurrenter, så erbjuder vi varan till ett lägre pris

Historien bakom Medreklam.se

Grundarna till medReklam.se har lång erfarenhet av arbete på ledande befattningar inom näringslivet. Under årens gång har vi varit med om att moderniserat många branscher där nyckeln till framgång alltid varit att möta marknadens behov av enkelhet, hög servicegrad och snabba leveranser.

I våra tidigare uppdrag har vi inhandlat produkter inom profilreklam från flera olika återförsäljare i branschen. Men oberoende av vilken leverantör vi har valt att samarbeta med så har servicen alltid varit lika svag och leveranstiderna alltid lika långa. I de långa väntetiderna på svar från återförsäljare och i de tröga leveranserna föddes 2010 idén att försöka modernisera branschen för profilprodukter.

medReklam.se är ett av Sveriges snabbast växande företag inom profilreklam grundat 2011. Genom åren har företaget levererat tusentals produkter med reklamtryck till både stora och små företag i hela Norden. Ledstjärnorna i företagets arbete har alltid varit enkelhet, hög servicegrad och snabba leveranser.

Med över 15.000 profilprodukter i vår webbshop har medReklam.se den nordiska marknadens största sortiment inom t.ex. företagsgåvor och erbjuder alltid lägsta prisgaranti, personlig service, snabba leveranser samt kvalitetsprodukter.