GefleNöje AB

Norrlandsbjörnen för Gävleborgs län 2012

Pressmeddelande   •   Jul 10, 2012 11:17 CEST

Johan Lindberg, Gävle, startade sitt företag GefleNöje år 2007, medan han fortfarande gick i skolan. Företaget har flera grenar: uthyrning av ljus- och ljudanläggningar, försäljning av utrustning, produktion av events, förmedling av dj:s och artister till fester och evenemang för en bred kundkrets.

När Johan ordnar fester för ungdomar så går intäkterna antingen till cancerfonden eller till nästa arrangemang för ungdomar. Johan är med sitt entreprenörskap och samhällsengagemang en god förebild för andra unga killar och tjejer.

För ett ambitiöst och målmedvetet entreprenörskap tilldelas Johan Lindberg Norrlandsbjörnen för Gävleborgs län år 2012.

---

Varje år delar Norrlandsförbundet ut hedersbelöningar för att premiera personer eller verksamheter som gjort förtjänstfulla insatser för Norrlands utveckling eller väsentligt bidragit till att norrländska förhållanden blivit uppmärksammade och därigenom gjort avtryck i omvärlden.

* Norrlandsbjörnen delas ut för särskilda insatser inom samhälls- och näringsliv och har delats ut sedan 1953.

Vi på GefleNöje arbetar med ljud, ljus, produktion och evenemang av alla de slag. Vi har utrustning för allt från stora konserter och evenemang till små talanläggningar och konferenser. Allt för att göra ditt arrangemang till en succé!

Om GefleNöje: Vi är företaget som älskar utmaningar och att jobba kreativt, både för oss själva och för våra kunder. På GefleNöje tror vi att den rätta kombinationen av hjärta och hjärna är det bästa verktyget för att kommunicera med våra kunders befintliga och nya målgrupper. Vi tror även att det är det bästa verktyget för att få kundens vision förverkligad.

Vi älskar teknik men förstår om ni har annat att tänka på. Genom att utgå ifrån era behov när vi väljer teknik får ni en lösning som kostar er mindre tid och pengar och som är lättare att underhålla och vidareutveckla.

GefleNöje – en engagerad partner
Vi ger våra uppdragsgivare optimala förutsättningar att nå ut till sin publik. Vår målsättning är att lämna tydliga avtryck och skapa en positiv känsla för såväl besökarna som arrangören av ett arrangemang, kalla det gärna vänskap eller kärlek.

Verksamhetens framgångsfaktorer är:
• Närhet till bred kompetens
• Förståelse för kundens affärer
• Proaktivt och affärsmässigt agerande
• Personligt engagemang och förtroende
• Fokus på kvalitet och professionalism
• Modern och välfungerande teknik

Ring oss så berättar vi mer!

För mer information: