SendBite of Sweden AB

Norska webCRM fördjupar sitt samarbete med MailCom Europe AB

Pressmeddelande   •   Jul 18, 2013 20:08 CEST

webCRM är ett webbaserat CRM som levererar vårt system i 12 länder. Förutom vår marknadsföring beslutade vi att prova en avancerad e-postmarknadsföring och vårt val föll på VenaMail och MailCom Europe AB.

Anledningen till att vi startade ett samarbete med MailCom Europe AB var deras kunskaper och deras intresse av att ha oss som kund. Från början kände vi att vi var i goda händer. Själva systemet är enkelt att använda och ger möjligheter att förändra, design, skapa och testa, för att "pressa" ut det mesta av systemet. MailCom har gett oss den service och de har också levererat vad vi vill.

Michael Huss, Country Manager webCRM www.webcrm.com

VenaMail är en internetbaserad molntjänst som underlättar för företag att kommunicera med sina kunder, samt att på ett kostnadseffektivt sätt automatisera sin försäljning och generera affärsleads.

MailCom Europe AB är ett företag med spjutspetskompetens inom e-postmarknadsföring.

Med över 13 års erfarenhet, kunskap inom e-postmarknadsföring och digital kommunikation så är vi precis det bollplank Du behöver för Ditt företag.

Vi besitter den kompetents och "know-how", för att Din kommunikation ska bli lönsam.