Supportersplace.com

Nu är alla presentproblem lösta!

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2011 14:25 CET

Hur ofta blir du tvungen att klura ut vad du ska köpa som present till en man? Nu kan du sluta, du hittar nämligen allt i webshoppen på Supportersplace.com, allt inom fanprodukter från fotboll och ishockey till formel-1. Mottagaren blir säkert glad när han får något han gillar - fanprodukter från sitt favoritlag. Alla produkterna är licensierade, dvs. officiella fanprodukter, samt det är möjligt att beställa fotbollsmatchtröjorna med eget tryck.

Vid behov kan även den minsta i familjen också få sin egen tröja: det finns även barnstorlekar i det breda utbudet, så att framtidshoppet också kan heja på rätt lag från början. Det finns även kvinnostorlekar i sortimentet, så hela familjen kan erkänna färg tillsammans.

De olika betalningsalternativen underlättar beställandet, du kan betala via internet-banken, kreditkort eller med faktura.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 3 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, ishockey, formel 1, rally och Microstars. Mer information hittar du på www.supportersplace.com.