Hyresjakten.se

Nu är det dags att hyra ut i andrahand - Hyresjakten.se

Pressmeddelande   •   Jul 26, 2009 09:35 CEST

Bostadsmarknaden är kärv för den som vill hyra bostad i andrahand eller planerar att börja studera i höst. I Stockholm finns just nu väldigt fåmindre lägenheter till uthyrning.- Köerna till bostäderna är ofta långa och det är ont om små lägenheter på många orter, därför kan det vara klokt att börja leta boende redan nu, ett bra sätt att leta är att lägga in en annons eller bevakning på Sveriges största hyresportal - Hyresjakten.se

Om man är student:I dagarna skickas de första antagningsbeskeden ut till alla som har sökt studieplats på svenska högskolor och universitet. Totalt har 319 444 personer ansökt inför höstterminen 2009, vilket är 18 procent fler än föregående år. Samtidigt behöver man i exempelvis Stockholm innerstad köa upp till ett år för att få ett förstahandskontrakt på ett studentrum.

- Att hyra en mindre lägenhet i första- eller andrahand kan vara ett alternativ för höstens studenter.

Om hyresjakten.se
Hyresjakten.se är Sveriges största hyresportal som täcker allt inom uthyrning, byten och säljes annonser. På Hyresjakten.se har folk börjat lägga upp annonser som te x Bostäder, lägenheter, stugor, hotellrum, flyttfirmor, bilar, skotrar, kläder, handukar, maskiner, takboxar, catering, båtar, akvarieuthyrning, underhållare, hantverkare, tjänster och mycket annat.

Dessutom är det GRATIS att lägga in sin annons på Hyresjakten.se

Din annons skickas även ut på SMS och e-post till kunder som har sin effektiva bevakning här på Hyresjakten.se.

Välkommen att besöka oss på