Pagero AB - your financial supply chain network

Nu är höstens seminarieturné igång!

Pressmeddelande   •   Okt 02, 2012 10:59 CEST

I fredags påbörjades höstens seminarieturné på Pageros huvudkontor i Göteborg. Drygt sextio personer dök upp för att lyssna på hur vi kan hjälpa ekonomiavdelningar att effektivisera och underlätta sina faktureringsrutiner.

Men det var bara ett av många seminarier. Än har vi elva orter kvar att besöka.

Klick här för att läsa mer om vår seminarieturné och för att se vilket datum vi besöker just din stad.

Pagero utvecklar, marknadsför och levererar tjänster för att kommunicera digitala affärsmeddelanden, så som e-fakturor, e-order och e-betalningar. Alla tjänster levereras i molnet via vårt nätverk Pagero Online. Vi erbjuder skalbara lösningar för små, medelstora och stora företag och organisationer med lokal eller global närvaro. Våra kunder har tillgång till Nordens snabbast växande affärsnätverk för enkel, säker och kostnadseffektiv kommunikation med andra företag, oberoende av affärssystem. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm, Oslo, Helsingfors och Dublin. Läs mer på www.pagero.se

Vi har kontor i Göteborg, Stockholm, Oslo, Helsingfors och Dublin. Läs mer på www.pagero.se