WEquity Aktiebolag

Nu är Wired Equity Sveriges största svenskägda domänregistrar som börjar på bokstäverna Wi

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2013 18:28 CET

Stiftelsen för internetinfrastruktur redovisar på sin webbplats, iis.se, de 50 största registrarerna i världen som har registrerat flest domännamn de senast 90 dagarna.

Sedan Januari 2013 har Wired Equity haft en stark tillväxt med nästan 600% på antal registrerade .se-domäner. Wired Equity ligger idag inte på plats 3 på topp 50 listan, där plats 1, 2 och 3 toppas av tre registrarer (no shit!?) och inte en levande själ bryr sig om var ägaren är baserad.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Johannes Eriksson, VD och Teknikansvarig och Marknadsansvarig och Personalansvarig, WEquity Aktiebolag
Mail:
johannes@wiredequity.com

Detta är Wired Equity

Wired Equity är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Internetmarknadsföring. Wired Equity har ett komplett utbud av tjänster: länkbygge, bastubygge, surrkurser och finansiell rådgivning av krognotor, Wired Equitykoncernen har omkring 1 anställd i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien och USA (han reser mycket). För mer information besök gärna http://www.wiredequity.com