lifeQfocus

NU BLIR DET LÄTTARE ATT HITTA OCH FÖRMEDLA VÄLBEFINNANDE!

Pressmeddelande   •   Feb 04, 2013 14:45 CET

- Jag funderade på hur jag som kund lätt och smidigt ska kunna hitta den behandlingsform eller terapi jag söker, men även få information om terapeuten. Svaret blev lifeqfocus.se, en sajt där företag inom behandlingar för psykiskt och fysiskt välmående kan samlas och nå ut till fler. Bra för både privatpersoner och företagare.

Som medlem i lifeqfocus.se presenterar företagaren sig själv och sitt företag med all information för kunden och en kort presentationsfilm.
Det kommer att finnas ett forum på sajten för diskussioner och frågor, artiklar och nyheter.

På LifeQfocus kommer vi att göra olika program med tema välbefinnande. Med det här projektet vill vi skapa interaktivitet och utvecklingsmöjligheter på en enda stor mötesplats.

Bolaget, VP Film och TV, som producerar TV-programmen och filmpresentationerna har de senaste 14 åren arbetat med TV-produktion, reklamfilm och företagsfilm.
- Den närmaste tiden kommer vi att arbeta med lifeQfocus i Stockholm, Uppland och Västmanland och på sikt ser vi detta som ett rikstäckande sök- och samarbetsverktyg

Välkomna till www.lifeqfocus.se !

Yvonne Silversten