Glimra Förlag AB

Nu finns Glimra Förlag på MyNewsdesk

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2011 08:00 CET

Glimra Förlag är ett svenskt företag som producerar och säljer presentböcker. En stor del av vårt sortiment består av så kallade fyll-i-böcker – en genre som vi var först i Sverige att utveckla i större skala. Idag har vi ett tjugotal titlar i vårt sortiment, och bland våra återförsäljare återfinns stora kedjor som Åhléns, Village och Bokia, men också många mindre present-, inrednings- och hälsobutiker. Språk är viktigt för oss, liksom design och layout, och vi arbetar ständigt på nya, efterfrågade och intressanta titlar.

Följ oss och ta del av våra nyheter. På My Newsdesk kommer vi att publicera information om våra produkter och vår verksamhet, däribland de olika samarbeten och projekt vi engagerar oss i.

Läs mer om oss på vår hemsida www.glimraforlag.se.
Vi finns även på Facebook och Twitter.

Glimra Förlag

Glimra Förlag är ett svenskt företag som producerar och säljer presentböcker. Vi tycker att alla presenter borde vara genomtänkta, personliga och kärleksfulla, men vet också att sådana gåvor är svåra att hitta. Därför startade vi vårt företag. Vi har presenter till din älskade, din mamma, din bästa vän, son eller farfar. Vi har doppresenter, födelsedagspresenter, bröllopspresenter och alldeles fantastiska vardagspresenter!