Vitastil AB

Nu har alla råd med en egen robotgräsklippare endast 250kr / mån

Pressmeddelande   •   Apr 15, 2009 23:11 CEST

Allt du behöver göra är att lägga ned lågspänningskabeln för att avgränsa klippområdet och sedan är det bara att låta din robotklippare börja klippa din gräsmatta och du får tid över till annat roligare.

Enklare och billigare än såhär blir det nog inte...

Företaget Vitastil AB utmanar nu de stora leverantörerna inom segmentet robotgräsklippare.

Vi är mycket glada att vi nu kan presentera en robotgräsklippare som alla har råd med och som inte kostar 20-30 tusen som de flesta bra robotklipparna faktiskt kostar idag säger Christian Bogensberger VD på Vitastil AB.

Idag lider ca 60% av oss svenskar av symptomet stress, detta pga att vi har alldeles för många "måsten" att utföra under en dag. Det kan vara alltifrån att ex. köra barnen till olika aktiviteter, laga mat, städa eller gå på olika möten mm. Kan man "avlasta" sin tillvaro med ett mindre "måsten" genom robotklipparen så är mycket tid vunnen och den tiden kan man istället lägga som kvalitetstid med ex. sina barn eller familj föreslår Christian.

Vi räknar med att under 2009 ta ca 20% av marknaden i Sverige. Den målsättningen ska vi nå genom dels pressade priser vilket vi kommer uppnå via direkthandel med tillverkande fabrik och slopade mellanhänder, samt dels via en direktförsäljning till konsument dvs inga dyra butikslokaler eller återförsäljare mm. Den viktigaste faktorn är att vi kommer att jobba stenhårt med referensförsäljning som är den billigaste och bästa formen av marknadsföring. En nöjd kund kommer prata gott om oss och vår produkt inför sina vänner som förhoppningsvis köper av oss när de bestämt sig för att investera i en robotklippare. På dessa sätt kan vi nu leverera en robotgräsklippare under 15000:- med samma funktioner teknik och kvalité som de idag ledande tillverkarna har på sina modeller förklarar Christian Bogensberger.

Som kund behöver man inte oroa sig för att robotklipparen blir stulen, den har ett avancerat stöldsystem med stöldnycklar så ingen kan använda den utan din tillåtelse.

Med en robotklippare som klipper ditt gräs på natten kan du sova med gott samvete då den ju faktiskt är ett miljövänligt val också då den går helt på el och inte släpper ut några avgaser tillägger Christian Bogensberger med ett leende.

För mer information om produkten eller för att beställa din egna robotklippare besök företagets hemsida www.köparobotgräsklippare.se

Fakta Vitastil robotklippare
Innehåll startpaket: