Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Nu hittar du ännu lättare hos Kontorsmagasinet!

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2011 07:50 CET

Kontorsmagasinet har länge haft en välstrukturerad vänsterspalt med tydliga kategorier – ofta med underkategorier där kunderna lätt kunnat leta sig fram till de produkter de letar. Nu presenterar Kontorsmagasinet en ny produktlistning som gör det ännu lättare för kunden!

Med den nya produktlistningen exponeras populära produkter inom respektive kategorifönster tydligt. Den nya produktlistningen gör det lättare att hitta på följande vis; klicka dig exempelvis in i kategorin ”Arkivera & Förvara” – redan här syns populära produkter inom kategorin överst på sidan. Välj sedan ”Pärmar & Tillbehör”, i den här vyn får du också en lättnavigerad överblick men kan dessutom ytterligare klicka dig vidare till ”Träryggspärmar A4” . Genom hela din sökning exponeras populära produkter tydligt och du hittar således ännu bättre än tidigare.

Samma sak gäller oavsett kategori eller vilka produkter du söker – bättre överblick med populära produkter i fokus inom varje kategori!

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD
Telefon: +46 (0)70 863 21 16
E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet

Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige.
Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett
brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.