OnlineBingo.eu - Sverige

Nu kan du köpa bingobrickor i förväg

Pressmeddelande   •   Sep 14, 2010 16:00 CEST

Det har länge varit möjligt att få en kommande DVD-film eller tv-spel innan den faktiska utgivningsdagen genom att beställa i förväg – och nu har trenden kommit även till online bingo industrin, där spelare på OnlineBingo.eu nu kan köpa bingobrickor i förväg.

Förköpet gör det möjligt för alla medlemmar av OnlineBingo.eu att vara med även om de inte har möjlighet att sitta framför datorskärmen precis när spelen sätter igång. På detta sätt är man säker på att ha ett finger med i spelet när det gäller de stora vinsterna! Och det utan att ens behöva sätta på datorn.

Förköpet fungerar i grund och botten på samma sätt som när man köper en lottokupong. Man köper det antal bingobrickor som man vill ha genom att klicka på ”förköp” i lobbyn på OnlineBingo.eu. Numren dras sedan på angiven tidspunkt, och sen när man får tid så kan man bara logga in på sitt spelkonto och kolla spelhistoriken – vilka nummer som drogs och om man har lyckats vinna en av de stora jackpottarna.  Enkelt va?

”Vi vill gärna göra det så lätt och praktiskt som möjligt för våra medlemmar att spela hos oss, och förköpsfunktionen gör det nu möjligt för oss att erbjuda våra bingospelare en enorm flexibilitet. De kan spela när som helst, oavsett om de har möjlighet att sitta vid datorn då eller inte, och som pricken över i:et så har vi ofta speciella extravinster och bonusar till de spelare som köper sina brickor i förhand”, säger man på OnlineBingo.eu.

Mer information om förköp av bingobrickor hittar du i lobbyn hos www.OnlineBingo.eu under ”Bingo och Spel” till vänster på sidan.