Oliver & Eva

Nu kan du njuta - som Beyoncé

Pressmeddelande   •   Jan 06, 2014 18:18 CET

Visst vill Beyoncé att Jay Z ska “put a ring on it”, men kanske inte den typen av ring som vi tänker på. Enligt en källa till Radaronline så shoppade det världsberömda paret loss ordentligt under sin senaste tripp till New York – nästan 40 000 kronor spenderades på sexleksaker. Jay Z ska bl.a. köpt en vibrator i guld till sin fru. Nu har den svenska webbutiken Oliver & Eva tagit in Beyoncé-vibratorn, men det handlar inte om någon reavara.

Mastiga 29 990 kronor får du betala för att njuta som en världsstjärna, men då medföljer också en laddare och en sidenpåse att förvara vibratorn i. Enligt butiken så är detta en av de lyxigaste sexleksakerna som går att få tag på.

- När vi fick höra om Beyoncés nya leksak så tog vi in den i vårt sortiment direkt. Vem vet, kanske får vi besök av någon svensk storhet som Carola eller Robyn, säger Oliver & Evas marknadschef Christoffer Lundqvist.

Den amerikanska storstjärnan är ingen främlig för sexleksaker. När hennes före detta kollega från Destiny’s Child fyllde trettio så sågs de shoppa runt i den superlyxiga sexbutiken Coco de Mer i London. Det verkar dock inte ha räckt och nu kan alltså Beyoncé lägga till ytterligare en lyxvibrator till samlingen.

Än så länge har ingen nappat på erbjudandet, men hos Oliver & Eva hoppas de fortfarande på framtida försäljning.

- Det är ju populärt att investera i guld nu, istället för att ha sina pengar på banken. Varför inte passa på att njuta lite samtidigt, säger Christoffer Lundqvist.

Du kan hitta guldvibratorn här.

Om Oliver & Eva

Oliver & Eva vill ge dig Sveriges bästa service inom sexleksaker. Vi vill att du ska få samma service som i en fysisk butik, samtidigt som du får bekvämligheten och tryggheten i att handla från webben.

Gratis frakt, låga priser, snabb leverans, diskreta paket och 30 dagars returrätt är bara en del av det. Vi ser våra värderingar som vår största tillgång. För att våra kunder ska känna sig trygga att handla hos oss så måste de lita på oss.
Läs mer om Oliver & Eva och våra värderingar