HOOM AB

Nu kan du prenumera på HOOM - specialerbjudande!

Pressmeddelande   •   Aug 20, 2007 13:02 CEST

Det finns nu möjlighet att prenumerera på livsstilsmagasinet HOOM. För endast 249 kronor får man 7 utgåvor per år. För utlandssvenskar så kostar det 349 kronor. Då får man magasin direkt hem i brevlådan som presenterar villor, gårdar, slott och bostadsrätter utöver det vanliga. HOOM tar som vanligt pulsen på heta trender och presenterar innovativ design, vackra möbler, snygg inredning och sådant som ger tillvaron den där lilla extra glansen.

- Det var helt enkelt en stor grupp människor som hörde av sig och ville prenumerera på HOOM. Därför är det glädjande att vi kan presentera ett specialerbjudande som riktar sig till läsare både i Sverige och utomlands, säger Micael Wiking.

HOOM fortsätter att utveckla sitt livsstilskoncept inom det s k premiumsegmentet. Innan sommaren lanserades ett alldeles eget livsstilscenter - www.hoom.se. Här hittar man inte de dyraste, utan de bästa produkterna och tjänsterna.

Målsättningen är att målgruppen enkelt och smidigt ska kunna få en filtrerad information som underlättar beslut i vardagen.

- Både magasinet HOOM och HOOM.se är idag en samlingsplats för livets goda. Här skapar vi mervärden för våra läsare och besökare. Samtidigt kan vi erbjuda våra samarbetspartners och annonsörer en unik kanal, säger Micael Wiking.

På HOOM.se vi presenterar man utvalda aktörer i följande sektorer:

- Trädgården

Chefredaktör: Micael Wiking
Email: micael.wiking@hoom.se
Hemsida: http://www.hoom.se

HOOM finns även i Norge men då i en egen utgåva.

En sammanfattning av en läsvärdesundersökning gjord av SIFO International Research finns tillgänglig för nedladdning på hemsidan.