Soderpalm Publishing

Förädlad bästsäljare om att göra drömmar till verklighet

Pressmeddelande   •   Mar 26, 2012 14:23 CEST

En viktminskning på 10 kg. En fördubblad omsättning. Ett nytt, roligt jobb. Ett möte med en idol och förebild.

Ser du minsta gemensamma nämnaren?

Just det. Konkreta resultat. Drömmar som blir verklighet.

I sin bok ”Resultat – din guide till personlig framgång” skriver Stefan Sebö om hur man förvandlar sina drömmar till tydliga mål. Sedan ger han läsaren alla de verktyg som behövs för att nå hela vägen fram: tidsplanering, självdisciplin, mental programmering och stödjande nätverk är några av de viktigaste redskapen för att nå målet.

- Alla verkligheter börjar med en dröm. Men där stannar det tyvärr för många. För att göra drömmen till verklighet krävs det en massa hårt arbete. Ingen har sagt att det är lätt. Men det är möjligt, säger Stefan Sebö.

Klassiker i genren

Stefan Sebö har mer än 30 års erfarenhet av att hjälpa individer och organisationer att utvecklas till sin fulla potential. Han är en av Sveriges mest efterfrågade föreläsare inom försäljning, affärsutveckling, målstrategi och konsten att utveckla vinnande team.

- Stefan har inspirerat massor av människor under många år. ”Resultat” är en riktig klassiker i genren och det känns oerhört roligt att ge ut den i en förädlad version, säger Max Söderpalm, förlagschef på Soderpalm Publishing.

Ur innehållet:

• Om du inte riskerar något riskerar du allt.
  • Aktiebolaget Du
  • Hjärnan - din resurs med enorm potential
  • Utredningar skapar inte resultat
  • Tid är vår tids valuta

www.soderpalm.se

Soderpalm Publishing hjälper dig att öka din försäljning och vinst. Vi ägnar oss åt stjärnbildning - vi utbildar dig som vill bli en stjärna.

Vi ger ut böcker och ljudböcker som du har nytta av. Vi anordnar inspirationsföreläsningar, till exempel Den rätta gnistan och Tvärtom. Och vi har vår egen stjärnbildningsakademi Soderpalm Sales Academy, där vi tränar säljare i vårt unika koncept.