Plan

Nu kommer Steven Spear till Sverige!

Pressmeddelande   •   Dec 28, 2009 13:56 CET

Steven Spear kommer till Sverige och Plan-konferensen 2010

Guru-talare på Plan-konferensen 2010 är femfaldigt Shingo prize-belönade Steven Spear.

Steven Spear är internationellt erkänd för sina unika helhetskunskaper inom Supply Chain Management och Lean både från industrin och från hälsovården. Med en lång meritlista och praktiska erfarenheter av att hjälpa organisationer att nå framgång har han ett spektrum av visdom som ingen kan konkurrera med.

Steven Spear visar vilka som är bäst och varför de springer snabbare än andra och förklarar hur din organisation kan uppnå detsamma även om du verkar på en kraftigt konkurrensutsatt marknad.

Han är idag en av de mest eftertraktade talarna inom Supply Chain och har fått högsta talarbetyg ett flertal gånger, bl.a. AME (Association for Manufacturing Excellence) och LERC (Lean Enterprise Research Centre).

Steven Spear är Associate professor på MIT och Institute for Healthcare Improvement och författare till den prisbelönade och kritikerrosade boken Chasing the rabbit: How Market Leaders Outdistance the Competition.
Review.

Utmärkelser:

Shingo Prize for Excellence in Research for:

- Decoding the DNA of the Toyota Production System

- The Essence of Just in Time

- Learning to Lead at Toyota

- Fixing Healthcare from the Inside Today

- Chasing the Rabbit: How Market Leaders Outdistance the Competition

McKinsey Award:

- Fixing Healthcare from the Inside Today

Anmälan: www.plan.se/konferens/plan-konferensen-2010

Plan är det icke-vinstdrivande kompetensnätverket som inspirerar till uthålliga satsningar på att skapa det perfekta värdeflödet – med kunden i centrum och respekt för individen. Sedan 1963 genomför vi utbildningar, konferenser och nätverksträffar med inriktning på effektiva flöden.

E-post: info@plan.se
Hemsida: www.plan.se
Postadress: Logistikföreningen Plan och Plan Utbildning, Box 553, 101 31 Stockholm
Besöksadress: Blekholmsterrassen 3, Stockholm