Mikz (Danir Marketing)

Nu lanserar Desirée Nilsson sin egen app i Mikz.

Pressmeddelande   •   Jun 18, 2014 13:59 CEST

My Secrets

Desirée startade sin blogg 2008 och har sedan dess varit en av Sveriges starkaste bloggprofiler. Nu skaffar hon en kanal i Mikz. I appen kan man följa det som händer runt Desirée genom tre kanaler. I huvudkanalen My Secrets delar Desirée med sig av exklusivt material, sådant som inte publiceras någon annanstans. I kanalen My Sounds kan man lyssna på musik som hon gillar och i My Views kan man ta del av allt material från Desirées blogg, Instagram och Twitter.

– Jag kommer lägga upp exklusivt material i min app. Jag vill bara dela mitt mest privata med de som verk- ligen vill följa mig fullt ut. Jag kommer fortsätta lägga upp bilder på min son och berätta om hans utveckling i appen. Om man är en riktig följare, som följer mig för att man gillar mig, har man laddat ner min app. Och det är bara dem jag vill ska få följa Ts uppväxt. Jag är ju så stolt över honom, så jag vill självklart visa upp honom. Men inte för alla, säger Desirée Nilsson.

Titta in i kanalen här: http://open.mikz.com/mysecrets

Bloggare i Mikz

– Det här är verkligen ett stort steg för Mikz i Sverige. Vår vision är att jobba tillsammans med de största bloggarna, då de har trogna läsare och presenterar sig privat dagligen. Mikz är en unik plattform även för dem, precis som vi är för flera andra kändisar. Desirée kommer göra så vi fångar upp en ny och större skara användare. Lanseringen av Desirées My Secrets, är ytterligare ett steg inom vår expansion i Sverige, säger Istvan Beres, VD för Mikz Norden.

– Desirée är en av Sveriges största bloggerskor. Att vi får bygga upp denna kanal tillsammans med Desirée är förstås fantastiskt, men också väldigt betydelsefullt rent affärsmässigt. Ju mer uppmärksamhet och ju fler användare vi attraherar till Mikz, desto större blir bärkraften för vår plattform på varje marknad. Detta ger varumärkena i Mikz en starkare marknadsplats, kommenterar Istvan Beres.

Istvan Beres VD Mikz Norden | +46 725 52 41 90 | istvan@mikz.com

Mikz kan laddas hem gratis från App Store eller Google Play. För mer information, besök mikz.com

Om Mikz

Med Mikz i mobiltelefonen är det användarna som väljer vad de vill följa. Med ett par enkla knapp- tryckningar kan de skapa sin egen Mikz av nyhetskällor, kändisar, bloggare och varumärken – alltid tillgängligt när man har en stund över. På så sätt blir det smidigare och enklare att hänga med i flödet av allt som händer, och bara ta del av det man gillar – inspiration, snabba nyhetsuppdateringar och massor av special- erbjudanden från utvalda varumärken. www.mikz.com

Om Danir Marketing

Mikz utvecklas och marknadsförs av Danir Marketing AB, ett helägt bolag inom Danir-gruppen. Danir AB startades 1993 av IT-entreprenören Dan Olofsson och äger, förvaltar och deltar aktivt i utvecklingen av noterade och onoterade bolag, främst inom utvecklingsintensiva branscher. Danir Marketings medarbetare har en unik, samlad kompetens inom marknadsföring, digital kommunikation och mobilitet – många av dem har upp till 20 års erfarenhet från respektive område. Tillsammans med ett tjugotal av branschens bästa utvecklare förverkligar och sprider vi nu Mikz.